Michael Phelps

Michael Phelps & trenér Bob Bowman se spojili s Aqua Sphere v rámci dalšího rozvoje nové globální plavecké značky.

Nejoceňovanější světový plavec, trenér ze síně slávy a přední světový inovátor plaveckého vybavení sloučili své odborné znalosti a vášeň, aby kultivovali plavecký životní styl. Toto strategické partnerství poslouží vývoji nové třídy plaveckých produktů na všech úrovních a rozšíření celosvětové snahy o větší bezpečnost.

Vista, California (5.srpna 2014) - Aqua Sphere, přední výrobce plaveckého vybavení pro fitness a rekreační plavání, cvičení ve vodě a triatlon, dnes oznámil vznik dlouhodobého strategického partnerství s nejlepším plavcem všech dob, Michaelem Phelpsem a trenérem Bobem Bowmanem, který byl uveden do síně slávy. Pod vedením vybavení Aqua Sphere a celosvětové distribuce v kombinaci s rozsáhlými odbornými znalostmi a zkušenostmi z každodenního plaveckého tréninku na všech úrovních bude značka Phelps vyvíjet inovativní produkty, které budou dostupné všem plavcům i neplavcům.

Aqua Sphere bude i nadále pokračovat v navrhování a výrobě plavek, obleků, brejliček a příslušenství pro triatlety, plavce na volnou vodu i do bazénu s tím, že partnerství s Phelpsem a Bowmanem rozšíří nabídku produktů také komunitě závodních plavců. Z partnerství vzejde různorodá kolekce výrobků a příslušenství určená pro všechny úrovně plavců se zaměřením na pohodlí a maximální výkon.

„Michael Phelps je celosvětová ikona ve všech sportech, zatímco trenér Bob Bowman je skutečný duchovní vůdce plavání,“ uvedl Todd Mitchell, Business Line Manager, Aqua Sphere. „Jsme poctěni, že můžeme spojit naši bohatou historii inovativní plavecké technologie a mezinárodní distribuce s jejich vášní pro sport a odhodláním podělit se o své znalosti a zkušenosti s ostatními plavci v této kolekci. Jejich pozitivní vliv na komunitu vodních sportů překračuje kulturní hranice a společně máme neobyčejnou příležitost inspirovat všechny zájemce a přiblížit jim plavání jako životní styl skrze naše výrobky v plném kontextu, který minimalizuje počáteční bariéru bez ohledu na úroveň dovedností.“

„Phelpsovy úspěchy v bazénu vzbudili nebývalý mezinárodní zájem o plavání, což bylo jeho cílem od počátku jeho kariéry. Ve snaze o propagaci  bezpečnosti ve vodním prostředí a plavání jako aktivity, která není jen závodní činností transformovali Phelps a Bowman vzdělávací výukový program, který Phelpsovi pomáhal v jeho vlastním pokroku při plavání do Metodologie plavání Michaela Phelpse a rozvinuli program, který je určen pro širší a rozmanitější publikum. Jejich přístup se osvědčil, když byl realizován v organizacích Boys & Girls Clubs of America a Special Olympics International, které v dnešní době dosahují počtu 37 klubů v 29 státech a 75 speciálních olympijských týmech v 34 zemích včetně Austrálie, Brazílie, Číny, Indie, Itálie, Mexika, Ruska, JAR a Velké Británie.

„Bob a já sdílíme nadšení pro plavání, které překračuje hranice běžného tréninku a závodů a vždy jsme spolu mluvili o tom, jak bychom mohli zlepšit různé aspekty tohoto sportu,“ říká Phelps. „Těžil jsem z toho, že na základní úrovni jsem byl vystaven skvělému učebnímu plánu, což mě stále hnalo vpřed skrze různé fáze tohoto sportu. Uvědomil jsem si, že takový program není běžně k dispozici a proto jsem se ho pokusil rozvinout v Plavecké škole Michaela Phelpse. V průběhu času jsme také viděli, jak by mohly být zlepšeny určité technické aspekty plaveckých produktů a pomůcek, nejen pro elitní závodní plavce, ale také pro začínající a kondiční plavce.

"S návrhářskými a vývojovými schopnostmi Aqua Sphere věříme, že je možné učinit plavání přitažlivějším pro všechny. Důležité je uvědomit si, že každý začíná na jiné úrovni a podle toho vyžaduje odpovídající pomoc různých pomůcek a odpovídající učební plán pro maximalizaci svého plaveckého zážitku.“

„Do plaveckého oddílu North Baltimore Aquatic Club mě přivedla jejich dlouhá tradice kvality dávno před tím, než jsme vůbec věděli, že Michael Phelps existuje,“ říká Bowman. „Když jsem poprvé přijel do Baltimore, tak mi bylo jasné, že klíčem k jejich úspěchu na klubové úrovni je důraz na bezpečnost ve vodním prostředí a vzdělávací vývoj v ranné fázi plavání. V průběhu let jsme Michael a já experimentovali, nedařilo se nám a nakonec jsme měli úspěch s naším pojetím a bez ohledu na počet medailí, se oba neustále učíme a vyvíjíme. Tyto znalosti jsme integrovali do praxe skrze Plaveckou školu a spojení s Aqua Sphere nám dává úžasné prostředky pro další rozvoj plavání pro širokou masu lidí.

Hlavní pozornost bude věnována transformaci celkových zkušeností spotřebitelů s produkty, které budou uváženě prezentovány v kontextu postupného instruktážního plánu, který poskytuje odpovídající vzdělání a doporučení v různých fázích plaveckého cyklu. Aqua Sphere uplatní své designerské, vývojové a výrobní zkušenosti a mezinárodní distribuční kanály své mateřské společnosti Aqua Lung, která je přítomna ve více než 90 zemích na světě.

„Již od prvního setkání s Michaelem a Bobem bylo zcela jasné, že jejich cíle značně přesahují závodní plavání. Je to pro nás výzva vytvořit tuto značku, která by sloužila plavcům na všech úrovních na celém světě,“ doplnil Mitchell.

Zdravotní a regenerační přínos plavání jsou všem dobře známy, nicméně stále hodně lidí se vody bojí. Koncentrovaným úsilím k rozšíření kvalitního plaveckého plánování a produktů chce toto partnerství podpořit bezpečnost vody a iniciativy plaveckých škol.

„Poprvé jsem se s plaváním setkal při programu bezpečnosti ve vodním prostředí a stejně jako mnoho dalších jsem se vody bál, protože se mi nelíbilo namočit si obličej,“ popisuje Phelps. „Náš program se zaměřuje na budování pohodlí a důvěry ve vodě a chceme zvýšit povědomí a informovanost veřejnosti na celém světě.“

Značka Aqua Sphere, která je ceněna za inovativní technologie, kvalitní design, výkon a pohodlí, přišla na svět v Itálii v roce 1998 a způsobila revoluci v plaveckých brýlích uvedením masky Seal s patentovanými zakřivenými zorníky, které výrazně zvětšují zorné pole a pohodlným těsněním. Značka se zrodila z podnikatelského ducha společnosti Aqua Lung, jejíž odkaz výroby průlomového vybavení pro vodní dobrodružství, rekreaci i práci sahá až do roku 1943, kdy kapitán Jacques-Yves Cousteau společně s Emile Gagnanem vyvinuli první “aqua-lung,” dýchací regulátor pro podvodní použití, který se formálně vyvinul do SCUBA (soběstačný podvodní dýchací přístroj) v roce 1945.

Aqua Sphere:
Založeno v Janově v Itálii, v roce 1998, Aqua Sphere je přední výrobce vybavení pro kondiční a rekreační plavání, cvičení ve vodě a triatlon. Uvedením první plavecké masky Seal stanovila společnost nový standard a v současné době pokračuje v inovativním přístupu u kompletní řady produktů včetně plaveckých brejliček, plavek, triatlonových obleků, obuvi a pomůcek pro vodní aktivity. Design si získal respekt řady celebrit a významných sportovců včetně nejoceňovanějšího olympionika Michaela Phelpse, se kterým se Aqua Sphere spojil, aby společně vytvořili globální plaveckou značku. Společně se svou mateřskou společností Aqua Lung a její distribuční sítí vyrostl Aqua Sphere v celosvětově známou značku, která je zastoupena ve více než 90 zemích na světě.

www.aquasphere.cz

Aqua Lung:
Aqua Lung stál u zrodu moderního potápěčského vybavení, když v roce 1943 kapitán Jacques-Yves Cousteau a Emile Gagnan vyvinuli první “aqua-lung”, který umožnil podvodní výzkum. Dnes je značka předním výrobcem potápěčského vybavení. Svou orientací na kvalitu, výzkum a testování Aqua Lung způsobil revoluci v potápění nastavením standardů pro potápěčskou výstroj. Bohatá historie společnosti vedla k rozšíření společnosti do více než 30 zemí na celém světě pod několika značkami včetně Sea Quest, Deep See, U.S. Divers, Apeks, Aqua Sphere a Stohlquist.

www.aqualung.cz